REKLAMA
Znaleziono 3284 wyników
Ostatni krok przed rozpoczęciem budowy przygranicznego odcinka Via Carpatia S19artykuł
Pokaż artykuł
Ostatni krok przed rozpoczęciem budowy przygranicznego odcinka Via Carpatia S19
Do Wojewody Podkarpackiego trafił wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dotyczący drogi ekspresowej S19 na odcinku Dukla – Barwinek (granica państwa). Uzyskanie tej decyzji umożliwi rozpoczęcie budowy. Inwestycję zrealizuje firma Polaqua, a wartość kontraktu to ponad 1,5 mld zł. Nowa trasa będzie ponad 18-kilometrową dwujezdniową drogą ekspresową o dwóch pasach ruchu w obu kierunkach z zatokami awaryjnymi. Zgodnie z podpisaną umową, wszystkie prace powinny zostać ukończone w II kwartale 2027 roku.
GDDKiA domyka sieć dróg ekspresowych w woj. lubelskim [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA domyka sieć dróg ekspresowych w woj. lubelskim [RAPORT]
Rozpoczęcie budowy S19 Lubartów – Lublin, rozbudowa obwodnicy Kocka i Woli Skromowskiej, a także ciąg dalszy realizacji obwodnicy Chełma w ciągu S12 – to najważniejsze inwestycje mijającego roku. Ale 2024 rok to również czas podpisywania umów, finalizowania projektów budowlanych i uzyskiwania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych (ZRID) na kolejne inwestycje drogowe w regionie.
W Warszawie trwa budowa drugiego wiaduktu łączącego ulicę Marsa z Żołnierską [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa drugiego wiaduktu łączącego ulicę Marsa z Żołnierską [FILM + ZDJĘCIA]
Na skrzyżowaniu ul. Marsa i Żołnierskiej w Warszawie trwa budowa drugiej estakady. To ostatni etap inwestycji polegającej na modernizacji fragmentu drogi wojewódzkiej nr 631 (o długości 4,8 km, od ul. Naddnieprzańskiej do granicy miasta).
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierzartykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz
Hillwood Polska rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Hillwood Zgierz. To kolejny projekt dewelopera w tym regionie (poprzednie inwestycje zrealizowane zostały w Kutnie i Strykowie). Pierwszą umowę na wynajem 17 000 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej podpisano z 3LP SA, jednym z czołowych operatorów logistycznych w kraju.
Woonerf na Lipowej w Łodzi. Finał inwestycji na zielonym Polesiu jest już blisko [ZDJĘCIA] artykuł
Pokaż artykuł
Woonerf na Lipowej w Łodzi. Finał inwestycji na zielonym Polesiu jest już blisko [ZDJĘCIA]
Na ostatniej prostej jest odnowa ponad 300-metrowego odcinka ul. Lipowej (na południe od ul. Zielonej). Zielone Polesie jeszcze w tym roku zyska kolejny miejski podwórzec.
Warszawski hotel Felix do wyburzenia. Co powstanie w jego miejscu?artykuł
Pokaż artykuł
Warszawski hotel Felix do wyburzenia. Co powstanie w jego miejscu?
UNI3 Sp. z o.o., spółka celowa dewelopera Unidevelopment S.A., będącego częścią Grupy Unibep, nabyła w zeszłym roku za kwotę 48 mln zł działkę wraz z hotelem Felix przy ulicy Omulewskiej 24 na warszawskiej Pradze-Południe od Grupy Satoria. Nowy właściciel planuje wyburzenie obiektu w celu wzniesienia nowego kompleksu mieszkaniowego składającego się z 251 lokali.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Krośnice] Baseninwestycja
Pokaż inwestycję
[Krośnice] Basen
Wrocław, Fabryczna
Kalwaryjska 33inwestycja
Pokaż inwestycję
Kalwaryjska 33
Kraków, Podgórze, Kalwaryjska 33
całkowita powierzchnia
3550 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.50 EUR
[Rzeszów] Hotel, ul. Podpromieinwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Hotel, ul. Podpromie
Rzeszów, Grota-Roweckiego, Podpromie
[Kraków] Basen, al. Kijowskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Basen, al. Kijowska
Kraków, Krowodrza, Kijowska 8
Viva Citéinwestycja
Pokaż inwestycję
Viva Cité
Warszawa, Sochaczewska
REKLAMA